CARIAN

Selasa, 6 Mac 2012

Pelajari Teknik Al-Baghdadi di TV Al-Hijrah


Mempelajari al-Quran merupakan satu kewajipan bagi setiap individu Muslim, tidak mengira usia dan jantina, taklif tetap terpikul dibahu mereka yang telah akil baligh.
Kini Al-Baghdadi dengan kerjasama TV Al-Hijrah akan memulakan pembelajaran secara langsung (live) di kaca tv dalam rancangan Assalamualaikum terbitan TV Al-Hijrah mulai Sabtu ini seperti yang diumumkan oleh pengasas teknik Al-Baghdadi sendiri Ust Jalaluddin  ketika keudara di Radio IKIM sebentar tadi.
Mereka yang berminat untuk mempelajari teknik ini hanya perlu mendapatkan buku dari Al-Baghdadi Training Centre (secara pos) atau datang sendiri ke Pusat-Pusat Latihan al-Baghdadi (ATC) diseluruh negara. Kelas di TV Al-Hijrah akan bermula sekitar jam 8.30 - 9.30 pagi. Kelas akan dikendalikan oleh Mentor Teknik Al-Baghdadi yang juga merupakan Pengarah ATC Negeri Selangor , Ust Abd Rasyid bin Abd Ghani.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Labels

Taklimat (2) baghdadi (2) tajwid (2) ATC (1) Ahad (1) Kuala Lumpur (1) al-quran (1) alamat (1) alc (1) bengkel (1) faks (1) hubungi (1) jadual (1) pengenalan (1) perjumpaan (1) prinsip (1) promosi (1) sebab (1) semua (1) telefon (1)